Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S panem Havránkem souhlasím málokdy, na pivo spolu asi nikdy nepůjdeme, ale ohrožení naší společnosti vidím zcela jinde, než v takovém bonmotu...

10 0
možnosti
Foto

Já věřím tomu, že "disident" Havránek radost Kopřivům,Mudrům, Vokounům či Polickým neudělá a brzy vstane jako fénix z popela. Na onu uraženost a ješitnost má právo, jako každý člověk. :-)

19 4
možnosti
MS

Zase to s tím "disidentem" nepřehánějte. :-P

3 4
možnosti
MN

Je to v pytli, jde to tu do kytek (doufám, že slova pytel a kytky projdou...).

Mně, pane Havránku, budete chybět. Jste totiž jeden z posledních blogerů staré dobré konzervativní školy. Zastuzení osmašedesátníci nebudou mít za chvíli na koho poštěkávat.

14 1
možnosti

On sám byl "zastuzený osmašedesátník", mimo jiné....

2 1
možnosti
MM

Upřímně řečeno, mně ta žlučovitá osoba scházet nebude, ale uznávám, že mnohým bude. Nicméně odešel sám a dobrovolně.

4 8
možnosti
Foto

Blog je trochu jako jizda autem.

Kdo řídí při zdi, nikoho nezaujme. A ten, kdo to přežene, zase vyletí ze silnice nebo přijde o papíry.

Ostatně, jà jsem ve velmi podobné situaci jako pan Havránek.

5 3
možnosti
Foto

Pokud jsem se správně před pár minutami díval, tak pan Havránek má možnost stále psát, pokud se odrazí, tedy nebude uražen. Vy tuto možnost nemáte. Takže o podobnosti situace lze hovořit velmi těžko.

7 1
možnosti
RM

R29o97m28a72n 29M59á51c89a

26. 4. 2016 17:21

shrnme si celou historii...

Josef Havranek ve svem clanku publikoval rasistickou narazku... Dle kodexu mu byl clanek stazen do soukromych... Havranek si mohl onu pasaz opravit a pozadat admina o vraceni clanku... Clanek by mu byl po oprave vracen... Misto toho Havranek po sve volbe odchazi...

Vysledek: Ten spatny je admin a ne Havranek s rasistickou narazkou...

logika nepusti

11 3
možnosti
RV

Čerti jsou rasa, vážně?

6 2
možnosti
SB

Pane Havránku, jestli tento článek a diskusi pod ním budete číst, tak Vám touto cestou děkuji za několik desítek zajímavých blogů, které jste mimo jiné napsal i pro mne.

Děkuji Vám za tu skvělou práci, kterou jste v můj prospěch vykonal. Píši "v můj prospěch", aniž Vy byste mě znal a aniž byste při psaní měl na mysli mou osobu, ale prostě jste tu práci dělal mimo jiné i pro mně.

Ještě jednou Vám za všechno děkuji.

16 0
možnosti
VK

Jsem takovej měkkosrdcattej. Asi to opláču. Stejně jako odchod Chrástka. Takové loučení je dojemné;-(

5 1
možnosti
VK

Je to rozhodnutí Havránka. Nikoliv redakce. Blog lze snadno dohledat pod jeho jménem, redakce ho stáhla pouze z hlavní strany pro urážení moderátorky. Připomínám, že tento starý ješita již jednou odešel, aby se opět se mohl vrátit. Jestli vám přijde slušné si dělat z někoho srandu kvůli barvě pleti a pak se ještě ješitně urazit, tak to potom jo. Ještě jednou, odešel sám.

4 0
možnosti
Foto

Tak ten jeho návrat byl tak trochu na základě mého podnětu, kdy jsem se redakce dotázal, co je s panem Havránkem.

1 0
možnosti
Foto

M24i57l29a20n 25K62a35s11l

26. 4. 2016 17:04

Přesně. A není to jediný případ, kdy by se zdejší administrátoři měli stydět (achjo - sbohem íčka)...

6 1
možnosti
Foto

M15i15l55a89n 23K15a81s35l

26. 4. 2016 17:09

Nicméně čtu, že někoho rasově urazil - to je ovšem špatně. S tím nesouhlasím. Ale ta hyperkorektnost tady je opravdu trochu přes míru.

1 0
možnosti
SB

Tak pana Havránka je skutečně škoda. Sice to poněkud přeháněl s tou orientací na kritiku ČT, ale jeho ostatní blogy byly skvělé.

Avšak více než samotná ztráta pana Havránka (a že to je ztráta opravdu veliká) mě znepokojuje skutečnost, že je to další příznak blížící se totální ztráty svobody slova v České republice. Ztráta pana Havránka mě mrzí, ale neznepokojuje, protože jeho blogy byly skvělé, ale jejich absence sama o sobě nepředstavuje nebezpečí pro budoucnost. Ale ta ztráta má své důvody a ty se nezastaví u ztráty pana Havránka.

Není daleko den, kdy to tady bude jako za Husáka.

6 5
možnosti
SB

Pane Polický, klidně mi dávejte mínusů, kolik chcete, ale na pana Havránka nemáte ani náhodou. Nesaháte mu ani po kotníky.

11 3
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1644x
Jeden z mnoha obyvatel naší země. Živím se režírováním a psaním... a někdy mám chuť něco napsat jenom tak...

Seznam rubrik