Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Když jsem viděl, jak jste v diskuzích dneska řádil na téma zlý Zeman, tak se tomu upřímně vůbec nedivím.

Navíc se rozčilujete zbytečně, sám jsem ban několikrát dostal i za daleko slušnější výrazivo a určitě nejsem sám.

3 0
možnosti
MS

Neslušné, vulgární bylo poslání dotyčného do daných míst - bez ohledu na použité synonymum ...

0 0
možnosti
VV

Mate pravdu, ja psal opravdu mistne o bydlisti Heleny Vondrackove . Take to neproslo.

Dotaz proc byl zodpovezen ze administratori rozhodli. Celkem dopbre popisuje jejich cinnost ve svem blogu Jan Lnenicka.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem použil v diskuzi hovorové označení lidského těla nacházející se v místech, kde končí záda a to ještě v přeneseném významu jako dělat si z něčeho xy a dostal jsem také tři hodiny distanc. Taky jsem byl na...štvaný, ale chce to odstup. Ještě si to rozmyslete.

0 0
možnosti
KT

Nesouhlasím, je to šikana, svévole a pokrytectví. V blogu se slovo použít smí, diskutér nesmí. Nesmíte použít citát slavných název nějakého díla, které je naprosto běžně známé a používané. V novinové části to taky nevadí.

2 0
možnosti
Foto

Díky za Váš zájem - přeji hodně štěstí. Je to ovšem tak, že čím více bude v černobílém obraze ubývat bílé, tím více a více bude převažovat černá. Jistě mi rozumíte. Mějte se dobře.

7 0
možnosti
VV

Bane, cena ne. Zbyde jen ta ruda.

1 0
možnosti
LP

Ještě to pořádně promyslete. Asi jste si ještě nestačil uvědomit, že můžete přijít i o moje sofistikované postřehy...A to by byla škoda, ne ?

1 0
možnosti
Foto

Každá diskuse má svoje hranice, dnes se necháte vyprovokovat k jednomu slovu a co bude příště? Vyřádíte se na dětech? Dnes jsem musel souhlasit s prezidentem, když by šibenice na demonstraci označil za trestný čin. Kde byli ti lidi, když byly volby? To tam jsou jen voliči SPD, Trikolory a Svobodných?

3 3
možnosti
Foto

Přesně! Na dětech, nevidomých, toulavých psech atd. atp. Prostě jako úplný magor. Nakonec by to ještě odskákal chudák vykolejený pan prezident :-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, jo ... tak to tady funguje - skočíte v drůbežím párku, to v tom lepším případě. Vím o tom své;-) vámR^R^R^

2 0
možnosti
PK

Taky jsem byl několikrát blokován a taky mi to naštvalo, ovšem nemyslím, že je to vina konkr. admina, ale snad jen nějaký automat.....jinak rozhodnutí o odchodu je jen na vás.

0 0
možnosti
OU
OU
VV

Take se domnivam ze nekterym t.zv. diskuterum jde jen o to vyprovokovat a nahlasit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1644x
Jeden z mnoha obyvatel naší země. Živím se režírováním a psaním... a někdy mám chuť něco napsat jenom tak...

Seznam rubrik