Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Jasně, blogosfera už čeká. ..

2 0
možnosti
Foto

Domnívám se, že došlo k politováníhodnému nedorozumění. Možná i z Vaší strany v tom, že jste nebyl dost shovívavý k upřímnému projevu přízně a blízkosti vyjádřeném tykačkou. Tykačka v komunikaci na mnoha úrovních k nám byla zavlečena a často působí jako vynucování přátelství. Vaši nevoli i reakci chápu, protože jiný kraj, jiný mrav. Co je jinde normální, může být u nás vnímáno jako neslušné nebo i buranské. Snažím se pochopit i redakční zásah. Nechce se mi věřit, že by Vaši reakci vnímal admin jako vulgární pro Vámi použité slovo. Domnívám se, že admin opustil podstatu a smysl Vašeho vyjádření a nechal unést představou, která jej pak nutně musela znechutit. Představa dobývání se do Vámi doporučené oblasti je opravdu bizarní, neboť cesta tam by byla nejen nereálná, ale i řádně nečistá. Protože jaký tvor by mohl poskytnout takový prostor, aby vstup byl pohodlný? Pokud Vaše upřímné doporučení někdo vezme doslova, pak je nedorozumění neodvratné.

0 0
možnosti
TT

Já to vidím jinak: od začátku počítačů jsme si na netu tykali a vykání bylo míněno jako urážka. A nehodlám to měnit jen proto, že dnes má doma počítač každý jouda, který vyžaduje jakési uctívání.

0 2
možnosti
Foto

Mádl se nedívá na OH a teď další jobovka od vás. No, nevím, nevím, jak se s tím vyrovname.

10 2
možnosti
IB

Můžete publikovat blogy jinde. Jsou blogeři, kteří se tady rozloučili a přešli k jiným novinám. Jejich příspěvky si ráda přečtu tam.

0 0
možnosti
VV

mate pravdu, ale treba ten takovy mily, krasny, temer rodiny blog na lidovkach majitel tohoto zlikvidoval.

Skoda.

1 0
možnosti
Foto

Vaše rozhodnutí, Vaše právo. Dtto i Vaše zdůvodnění Vašeho rozhodnutí., tedy i proč, a na které/čí(?) stránky vstupujete. Jen není na škodu si uvědomit, že vstup na kterékoli stránky je de facto zpoplatněn, a žádný provozovatel tak nečiní zdarma, ale proto aby generoval zisk, z kterého, m.j., i provoz platí. Vezmu-li to ,,ad absurdum", asi bych musel ignorovat celý tzv. veřejný prostor, TV, či rádií nevyjímaje, neb se i tam kde kdo ,,zviditelńuje";-)

3 0
možnosti
JR

J22a28n 38R90á19ž

6. 2. 2022 19:38

Toho "zaracha" zbytečně dramatizujete. Dostalo ho hodně jiných, včetně mne, z těch kdo chce napsat něco upřímně a napsat to"korektně" by nevyznělo správně. Někdy zkouším trpělivost administrátorů nějakou provokaci schválně, no a zjistil jsem, že co u někoho jiného projde, u mne ne. Že bych z toho ale dělal nějaké závěry, mi ani nenapadne.

A že odcházíte, protože nechcete přispívat Babišovi, je jen hloupá výmluva. To neberu!

9 3
možnosti
JD

J71a76n 40D23o51u72š29e17k

6. 2. 2022 19:38

No bóže. Korektor musí denně vyřídit tolik, ohromné množství, sprosťáren že nemá šanci rozlišovat každou jemnou nuanci. I kdyby jich tam bylo více. Mě dnes zablokovali protože jsem někomu řekl, že je "vepř" za to že nosí dva roky nevyměněný respirátor. A nezlobím se.

Je úplně jedno do jaké služby půjdete psát, vždy mu tím budete produkovat zisk. Další možnost je vlastní doména, mrňavý hosting a třeba WordPress. Problém je ten že mimo vašeho fanklubu na váš bude každej kašlat.

3 0
možnosti
JL

Já mám dojem, že mě naposled zablokovali asi na den a půl, protože jsem o někom napsal, že dotyčná národní skupina jsou idioti. Ale jinak svobodu projevu máme.

0 0
možnosti
JL

Jmenovaní pánové jsou dobře placeni a problém s tím nemají, každý se musí nějak živiti. 200 tisíc pro šéfredaktora (odhaduju) a 50 pro komentátora čehokoliv (Kamberský). Neber to na volném trhu pokročilého kapitlaismu.

1 0
možnosti
VV

Jo, zlate duo panove Dvorak a al Chaar.

3 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1644x
Jeden z mnoha obyvatel naší země. Živím se režírováním a psaním... a někdy mám chuť něco napsat jenom tak...

Seznam rubrik