Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane kolego blogere, Váš článek jsem objevil až dnes, takže na něj reaguji se zpožděním. Víte, je každého z nás, blogerů věc, jak píše, o čem píše, proč píše. Pokud píšeme v mezích kodexu blogera, je to jen naše věc, s čím jdeme s kůží na trh. A ještě jedna věc - proč jen mám pocit, že jste se svým článkem snažil nahonit svou vlastní karmu na mém, jistě zde více známém jméně, než je to Vaše...? Vidíte, jak je ošemetná hra s něčím tak nevypovídajícím, jako je karma...?:-)

0 0
možnosti
Foto

Nemyslím, že Vladimír honí karmu. On prostě je jaký je. A tak píše.

1 0
možnosti
Foto

Bravo, sdílím stejný názor. R^

0 0
možnosti
ND

Tak a teď ještě zamyšlení jak a co by měli psát honiči nízké karmy. :-)

4 0
možnosti
ND

Krindacky každý ať si píše jak chce a co chce. Co je vám do toho proč autor zmiňuje, nebo nezmiňuje nějakou osobu, jakou formou píše?

4 1
možnosti
LV

Napadlo Vás, paní Dubcová, že svým příspěvkem popíráte sama sebe?

0 0
možnosti
JK

Váš titulek, sloh, styl, formulace.... Vy prostě Kroupovi závidíte a chcete být vlastně jako on. Použil jste zde sám téměř vše co mu přičítáte k tíži.

Jinak jste mu složil velkou poklonu věnováním tohoto nijak svěžího dílka...

3 0
možnosti
Foto

Nechte ho, já ho ve světle své "slávy" unesu... ;-DR^

0 0
možnosti
PK

Prostě to píše jak mu zobák narostl a pokud je občas více rozlobený na vystoupení kultfronty, tak se mu ani nedivím, že použije ostřejší formu;-D;-D;-D

1 0
možnosti
AL

Je to blog pana Kroupy. Je to článek pana Kroupy. Jsou to myšlenky pana Kroupy. Je to karma pana Kroupy.

--------------------------------

A teď pro autora a jeho příznivce trochu jinak: Je to dům pana Kroupy. Je to auto pana Kroupy. Je to byznys a zisk pana Kroupy. Je to úspěch jen a jen pana Kroupy.

---------------------

Slušní lidé přejí druhým úspěch a nestarají se o cizí auto, o cizí byznys, o cizí peníze. Jsem rád, že doba domovních důvěrníků, kádrováků, pomocníků VB atd. a jejich závistivá morálka je nenávratně pryč.

Jsem rád, když se panu Kroupovi i jiným blogerům podaří napsat článek, který osloví hodně čtenářů a ti je odmění vysokou karmou. Jsem rád, že mě a většinu lidí netrápí "

Kroupova Aňa proletářka, honička karmy".

Přeji všem bezva den. :-)

2 0
možnosti
ND
HV

Nu, článek jsem četl a docela mne pobavil, než nějak rozohnil. Ale mne by spíše zajímalo, proč by měl pan Kroupa (a kdokoliv jiný) svým článkem "honit kramu"? Vy blogeři snad dostáváte za víc karmy větší výplatu?

2 0
možnosti
Foto

My blogeři takhle přijdeme do krámu, řekneme tam, že jsme ten den dostali za článek karmu přes 30 a hned máme kilo a půl chleba pod dvacet...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1644x
Jeden z mnoha obyvatel naší země. Živím se režírováním a psaním... a někdy mám chuť něco napsat jenom tak...

Seznam rubrik