Tady končím, a to definitivně

Uvažoval jsem o tom už delší dobu, ale dnešní zkušenost mě popíchla v tom, že to mám udělat okamžitě. Delší dobu jsem totiž uvažoval o tom, že bych neměl přispívat do média, které vlastní Andrej Babiš,

čímž mu zdarma vydělávám pár halířů. To by mi až tak nevadilo, jenže problém je v tom, že je to aktivní politik a neoficiální kandidát na příštího prezidenta. Až dodnes jsem si říkal: nevadí, mám tady platformu, kde mohu publikovat i názory, které ho kritizují, a to za to stojí. Jenže dnes jsem si řekl - dost.

Poslední kapkou byla dnešní blokace v diskusi, banální, jen na tři hodiny, ale já se nad to nedokážu a nechci povznést. Zablokovali mne za to, že jsem diskutujícímu, který mi opakovaně tykal, i když jsem ho upozornil, že se mi to nelíbí, napsal: Jdi do řiťi. Ten pán to zřejmě nahlásil a admin mě zablokoval na tři hodiny z důvodu: neslušné, vulgární.

Nebudu tady s adminem polemizovat o tom, že slovo "řiť" není ani neslušné, ani vulgární, přestože jsem přesvědčen o tom, že je to pravda, a nebudu tady ani zdůrazňovat, že nevyžádaně někomu tykat je daleko horší. Je to opravdu banalita.

Ale tato banalita mě přiměla k tomu, že ukončím své působení na tomto blogu, které sice nebylo nijak převratné, ale pár článků jsem sem napsal a pár halířů Babišovi vydělal. A v tom to je. Už nechci.

Tím nijak nesnižuji své oblíbené autory, kteří zde v psaní pokračují a které rád čtu, jmenovitě jsou to např. pánové Stejskal, Vodvářka, Flaška, Fürst, Prouza, Ravek, Hlinka, Jiroudek, Cilich, v neposlední řadě pan Jaroslav Kvapil a řada dalších mužů i žen, kteří to vědí a které budu rád číst dál. Ale jenom číst, protože já už ani těmi halíři Babiše podporovat nechci.

Děkuji za pozornost a za pochopeni, a všechny dobré duše zdravím.

P.S. Blogerům nic nevyčítám, ti sem píší zcela zdarma, ale rád bych se zeptal placených zaměstnanců Mafry, zda jim nevadí, že pracují v novinách, které vlastní politik. Co vy na to, pane Plesle, Koláři, Kamberský (ten je v LN, což je totéž) a další? Vážně s tím nemáte problém?

Aktualizováno pro některé diskutující: Poslední kapka není příčinou, je to jen impuls, který urychlil něco, co jsem stejně chtěl udělat z jiných důvodů.

 

Autor: Jan Pecha | neděle 6.2.2022 18:18 | karma článku: 27,26 | přečteno: 1403x
  • Další články autora

Jan Pecha

Ahój versus Á----hoj!

Taková blbina a přitom dokáže potěšit! Včera jsem šel do zverimexu koupit slunečnicová semínka do krmítek na chalupě pro ptáčky.

16.12.2021 v 7:56 | Karma: 20,59 | Přečteno: 495x | Diskuse| Společnost

Jan Pecha

Petr Fiala musí trvat na jmenování celé vlády II

Pokračování mého včerejšího blogu pod dojmem dnešního jednoznačného výsledku. - Nakonec na tom skutečně trval a vyplatilo se mu to. I české parlamentní demokracii, která se snad začne dostávat do normálních kolejí.

13.12.2021 v 22:09 | Karma: 14,21 | Přečteno: 327x | Diskuse| Politika

Jan Pecha

Petr Fiala musí trvat na jmenování celé vlády

Drobný příspěvek k ústavně právním kličkám dnešních dní. V médiích se spekuluje o variantách postupu, které může designovaný premiér použít vůči odporu prezidenta ke jmenování jednoho či dvou ministrů.

12.12.2021 v 19:17 | Karma: 17,99 | Přečteno: 593x | Diskuse| Politika

Jan Pecha

Vážení spoluobčané - fiktivní projev předsedy vlády

Pojďme se na chvíli domnívat, že vláda nás má za svéprávné a myslící bytosti, a tím pádem může její předseda pronést následující projev:

5.1.2021 v 17:18 | Karma: 15,68 | Přečteno: 644x | Diskuse| Politika

Jan Pecha

Kdo se bojí LGBT? - dvojí polemika

Nejprve se pokusím oponovat článku extrémně levicové novinářky, to bude ta první polemika, a poté budu polemizovat s tím, zda je nutné, aby podobní autoři dostávali štědrou státní podporu pro svá obskurní média...

8.7.2020 v 21:59 | Karma: 34,80 | Přečteno: 1199x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1644x
Jeden z mnoha obyvatel naší země. Živím se režírováním a psaním... a někdy mám chuť něco napsat jenom tak...

Seznam rubrik