Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den. Dva dny zpět jsem psala stížnost na 3hodinový BAN za následující věc. Cituji: Hovada!!

25. února 2022 14:42 – Mrtvé děti ve školce, zásah sirotčince. Ukrajina sbírá důkazy pro Haag

Důvod smazání: Neslušné, vulgární

Ještě v noci jsem napsala asi 4 maily, ráno mi pí. Janků napsala, že příspěvek vrací zpět, že byl smazán přísně. Stejně jsem ale byla 3 hodiny blokována. A to kvůli takové věci, kterou uvádím!!! Přijde mi to ještě horší než Váš případ... No nic, je to obojí tristní... Jo, a taky jsem byla nabonzována!

0 0
možnosti

Tady není o co stát, dneska k4. 2. zmizel článek pana Abelovského, není ani v Hydeparku, ani v osobních.

0 0
možnosti
Foto

Svádět na Babiše je možné mnoho věcí. Například, že z Programového prohlášení své vlády spolu s ČSSD splnil pouhé minimum!! A proč to nesplnil je jasné, může za to totiž nikým nečekaný a nikým nezvaný koronavirus. Ten může i za to, že si Babiš řádně nehlídal svůj majetek. Třeba provozní záležitosti v iDnes si nehlídal stejně, jako si tím více hlídal recepturu trvanlivých salámů v Kosteleckých uzeninách (založených v roce 1917). Protože kvalita salámů je důležitější než kvalita práce nějaké redakce. Ta se totiž sama o sobě nakrájet na plátky, výhodně prodat a sníst nedá.

0 0
možnosti

Pane Pecha - to nic - svět o nic nepříjde a my také ne, když už tady nepříjdete. Místo vás tady budou trolit jiní bojovníci.

A ten váš skrytý pokus, že za to všechno může Babiš - je nanejvýš hloupý.

;-)

1 2
možnosti

Celkem Vas chapu, ten impuls banu byva obas dost silny. Posledni ban jsem dostal asi pred tydnem za vyteckovane slovo, pricemz u jineho clanku toho dne bylo v nejoblibenejsim diskuznim prispevku explicitne napsano slovo oznacujici zensky pohlavni organ. To se pak clovek zacne ztracet, v jakem svete to vlastne zije a proc nekterym neprojde naznacovani, kdyz jini mohou "naplno".

2 0
možnosti

Tak to tykání či vykání mi je osobně jedno, sám tedy vykám, ale když jsem třeba na anglicky píšících fórech, tam to vychází nastejno:-) a tak to nějak beru prostě i tady. Ale na druhé straně bych nikomu nenaznačoval, jestli má zvažovat pracovat pro toho či onoho. To je jakoby mně někdo vyčítal, že třeba mám nějakou akci na soudech, když je tam pořád spousta exkomunistických soudců. I když tam by to asi smysl mělo, protože tam na to jeden může lehce dojet osobně.;-D

2 0
možnosti
Foto

Blog je ale specifickým literárním útvarem a v následné diskuzi často absentují věcné argumenty, respektive často jde jen o dehonestaci a demagogii, kterou nikdo "neadministruje".

Přístupy administrátora mi také připadají občas nelogické či neférové - jako když jsem dostal ban na 3 hodiny za vytečkované slovo s tím, že i to je vulgarita......:-)

2 0
možnosti

Jsou tu chlapci, kterým projde vše a pak jsme tady my. Mohl bych zde vypsat romány a perfektním metru místních cenzorů.

1 0
možnosti
Foto

Zbytečně unáhlené rozhodnutí, to že p. Babiš vlastní toto médium znamená jen, to, že na něj neútočí tak silně jako média jiná. Je pod silným tlakem propagandy tak jako tak a nesoutěží v rovných podmínkách. To že Vás cenzoři smazali - možná nesparvedlivě - je potřeba brát s nadhledem, to se stane každému.

3 2
možnosti
Foto

Přeji Vám dobré duševní zdraví.

3 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1644x
Jeden z mnoha obyvatel naší země. Živím se režírováním a psaním... a někdy mám chuť něco napsat jenom tak...

Seznam rubrik