Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Smutný muž pan Válek měl na "á hoj" vtip. Zkusím to napsat decentně. "Odcházel jsem od ní a ona ještě volala - a hoj! Nehojil jsem a ochořel jsem."(Neznevažuji Vaše povídání s papouškem, ale mně se často při různých příležitostech vybavují na daná témata vtipy.) Posílám Vám +! R^:-)

1 0
možnosti
MS

Černý Petr?:-) - 'hoj... × AHoj! ;-)

2 0
možnosti
MP

Ještě že jste ve dveřích neslyšel "Pakuj do...."

https://www.youtube.com/watch?v=83_y1Auj-V0

1 0
možnosti
PL

P50e41t26r 80L74o98r48e55n68c

16. 12. 2021 9:03

Díky! Furt se ještě směju...

Zpříjemnil jste den i mně.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1644x
Jeden z mnoha obyvatel naší země. Živím se režírováním a psaním... a někdy mám chuť něco napsat jenom tak...

Seznam rubrik