Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Specielně Tři králové jsou absolutně rasově nevyvážení. Doufám, že se najde badatel, který najde starý zápis, že mouřenínové byly dva. A pak by to snad bylo OK.

A už hodně dlouho u nás nedostanete v lahůdkářství "cikánku", nýbrž pouze debrecínku. Nezačalo to blbnutí spíš rovnou u nás? :-)

0 0
možnosti

Tomu se prostě neslušně říká předposr.....

0 0
možnosti
Foto

už jsem to psal jinde- dost mi to připomíná tzv kulturní revoluci v Číně.

4 0
možnosti
Foto

I81v51a72n 60M47a95r60e77k

19. 6. 2020 7:37

i jeden populární nápoj prošel velkou proměnou. Myslivec na jeho etiketě neskutečně a zázračně "omládl" a navíc přišel o flintu. ;-(

3 0
možnosti

Pamatuji doby, kdy tady měl JM své obchody a posléze jen jeden vícepatrový,reprezentační dole na Václaváku, vždy když jsem potřeboval něco jako dárek jsem to tam našel. Škoda, to přemalování nechápu.

1 0
možnosti

Západ k totalitě nekráčí, ten už v ní je.

14 0
možnosti
Foto

J53a32n 38P61e32c96h31a

18. 6. 2020 22:34

Bohužel. A kdo by si to v roce 1989 pomyslel...

3 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1644x
Jeden z mnoha obyvatel naší země. Živím se režírováním a psaním... a někdy mám chuť něco napsat jenom tak...

Seznam rubrik