Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem jako malíř, namaluji obraz, obraz koupí, opakuji koupí galerie a vystaví ho. Přijde návštěvník zaplatí vstupné i na můj obraz, přijde k mému obrazu a chce se podívat. Tam ale stojím já a bráním mu v tom, dokud mně nezaplatí ještě jednou. Je to normální? Není to náhodou zlodějna?

5 0
možnosti
Foto

Klasický příklad sněmovní schyzofrenie. Velebnosti, chce se mi ....

1 0
možnosti

Výsledkem hlasování jsem rozčarován. Sněmovna vlastně říká, že k holiči, do krčmy nejdu za určenou Službou - Jdu si tam poslechnout rádio, nebo televizi. Je to přece logické, protože to doma nemám. Pokud té kadeřnici tam ještě šoupnu 3 - 4 vlnu EET, dobře jsem udělal! Konečně jsem objevil zdroj úniku Státního rozpočtu ! Již nemohu končit v deficitu, proto jej zatím pouze Plánuji.Opravdu, to Podpora jako blázen ... :-)

6 0
možnosti

J79a42n 78Š23u21r97c

6. 2. 2019 11:45

Má být mínus.

1 0
možnosti

.... Stando - jak je vidět, tak čteš jenom nadpisy a vůbec nevíš, o čem je řeč. Tak ještě jednou a srozumitelně. Novelu projednávaného autorského zákona zazdilo HLAVNĚ tvé milované ANO ;-).

6 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1644x
Jeden z mnoha obyvatel naší země. Živím se režírováním a psaním... a někdy mám chuť něco napsat jenom tak...

Seznam rubrik