Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jé - na chmelu jsme také "makali". Nevěříte? Bylo Vám někdy -náct? (Musím říct, že to dívky považovaly také za zábavu, chvíli podržely a teprve pak nás postříkaly z tehdy plastových obalů na zubní pastu.)

Tím ovšem nemíním omlouvat zcela jiné chvání a útoky v Německu.

0 0
možnosti

Byl jsem na spartakiádě v roce 1960 a nikoho jsem neosahával, ani moji kamarádi, ani jsem o tom neslyšel.

Spartakiáda se mi líbila, i když jsem byl proti komunistům.

0 0
možnosti

;-D;-D tak nevím zda p Šiklová tam byla osobně a nebo to má převzaté a je jí to líto,že tam nebyla ;-D;-D

6 0
možnosti

Tak jsme zcela problemovy islam ztencili na osahavani holek. Jsme my to ale 'pitomove'. A nechame se do toho vmanipulovat nekym jako je Zilkova. Ach jo.

7 0
možnosti

Nejen na spartakiade, ale na prvomajovych pruvodech. Ale tenkrat se osahavaly Cechoslovacky a osahavali je Cechoslovaci a to bylo v poradku.

9 1
možnosti
Foto

Tak pozor, já na průvodu osahával pouze svůj kelímek s pivem. A snažil se dostat co nejdále od davu. Ale je možné, že paní Kabrhelovou někdo plácnul po sedínce. Měla jí takovou macatou.

9 0
možnosti
Foto

Paní Žilková si to představuje tak, že v Brně, například, si takový samec ze Syrie vezme do ruky palici, tou přetáhne kolemjdoucí dívku po hlavě a za vlasy si jí odtáhne do své sluje. Prostě volání přírody se nedá zastavit. To musí být u nich doma pěkná divočina a Stropnický musí tedy být dost dobrý kaňour.

18 0
možnosti

Byl jste rychlejší :)

0 0
možnosti

Neznám přesně vyjádření paní Šiklové, tudíž nevím, zda není něco pozměněno nebo vytrženo z kontextu. Pokud to opravdu takto řekla, tak se pěkně odkopala. Ono není osahávání jako osáhávání. Cvičenci taky z někoho rvali šaty a strkali prsty až do kalhotek? Mám pocit, že ta paní má hlavně strach, aby se někdo křivě nepodíval na imigranty.

Nepřekvapuje mne to. Šiklová v sobě nezapře své komunistické mládí a pasuje náramně k té další nové generaci, označované jako neomarxisté. Zkrátka proletářský internacionalismus v novém hávu. Rv:-(

22 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1644x
Jeden z mnoha obyvatel naší země. Živím se režírováním a psaním... a někdy mám chuť něco napsat jenom tak...

Seznam rubrik