Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..v zásadě souhlas...jen věcnou...proč J.D ml...když JD starší už není....???

2 0
možnosti

... já bych místo výrazu ,,Hate Free" použil prosté české, srozumitelné a relativně slušné (poněvadž čeština je nepřebernou studnicí mnohem peprnějších výrazů, ale za ty by mě místní hlídači popotahovali) VELKĚ BUDIŽKNIČEMURv;-€!

3 0
možnosti

..... áááá, tak von Dienstbier je velký NIC, natož Hate Free V!

4 0
možnosti

Pokud se už tedy vytvářejí seznamy extrémistů  - rozhodně by tam tedy  neměl chybět Dienstbiet...

7 0
možnosti
Foto

J81a60n 74P48e33c29h65a

21. 11. 2015 21:28

To asi jo, ale já bych pro žádné seznamy rozhodně nebyl. Myslím si, že pořád stačí, aby si úsudek udělal každý sám. Rozmáhá se nám tu bolševická demagogie typu směšování hrušek s jabkama, ale lidi nejsou hloupí.

7 0
možnosti

Pane Jane Pecho, díky za váš článek. Díky němu jsem se uklidnil po prolítnutí článku študentíka-nedouka Hlinovského. [>-]R^

4 0
možnosti

Dientsbier je nejzbytečnější ministr vlády.

15 0
možnosti

L35i98b18o68r 37V30a54n44ě61k

21. 11. 2015 21:04

nejen ministr

mně připadá takový nějaký přebytečný vůbec

uměl by se živit prací?

7 0
možnosti

I "xenofobní" Čechy jsou proti mému mládí hodně kosmopolitní, zejména Praha. I s romským problémem se musí pracovat, nadávat lze jedině v hospodě. To vše značná část lidí chápe, nelze jinak, ale jak to prezentuje v hodnoceních a v "řešeních" pan D. , je pro mne nepochopitelné a hodně soc dem sráží.

7 0
možnosti

V56á36c43l44a59v 86Š58o47b32r

21. 11. 2015 23:27

Už se s tím problémem pracuje 25 let bez náznaku jakýchkoliv pozitivních výsledků. 

Prakticky všechny současné snahy zcela selhali a "nové programy" nejsou nic jiného než opakování stále stejných chyb v bledě modrém. 

ale holt 31. pokus "když to myslíme dobře" přece musí vyjít ikdyž to už 30x nevyšlo.

2 0
možnosti

M12i48l10a52n 71R23a27d21e49k

21. 11. 2015 19:39

Španělé mají takové přísloví - řekni mi čím se chlubíš a já ti řeknu co ti chybí ( co nemáš).

To mu sedí a jinejm hatefree pošukům jako ta pověstná pwdel na hrnec. Zatímco osočí kohokoliv z nenávisti jen když poukáže na to co se dnes a denně objevuje jako pravda, a že totiž nelze brát migranty po statisíckích, a že ti uprchlíci přece jen představjí jakési riziko, i když 5 minut po atentátech v Paříži ihned tvrdili že ne, ale vokázalo se pravý opak, tak ihned každého osočí z fašismu, nacismu, komunismu, a málem by chtěli za svobodný projev zavírat.

16 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1644x
Jeden z mnoha obyvatel naší země. Živím se režírováním a psaním... a někdy mám chuť něco napsat jenom tak...

Seznam rubrik