Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

....my se nedáme...Mluvte za sebe, já nechci návrat do nacionalistického minulého století, díky nacionalismu století dvou světových válek. Díky informačním technologiím se lidé postupně poznávají a snad i vzdělávají. Doufám, že pro primitivy, kteří hodnotí lidi pouze podle národnosti, bude  méně prostoru. Vývoj se zastavit nedá.

1 3
možnosti
Foto

J40a45n 38P90e95c97h79a

8. 10. 2015 3:08

Primitiv jste spíš vy. Nedával jsem to článku, ale vězte, že pravidelně chodím nakupovat do vietnamske večerky s příjemnou obsluhou, občas si dám kebab u Turků, jídlo v činském bistru, a na chalupě chodívám do hospody, kterou vede Ukrajinec. Tuhle pestrost vítám, protože ta skutečně obohacující je. A přes to všechno jsem nacionalista v tom pravém slovy smyslu.

4 1
možnosti

J22a61n 59P73a19l64l77a27s

7. 10. 2015 22:36

Dobrý večer, dovolím si přidat jeden postřeh:

„Evropská unie potřebuje společné evropské hranice a pobřežní stráž, která by chránila hranice schengenského prostoru,“ uvedl Hollande.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/merkelova-hollande-spolecny-projev-evropsky-parlament-pj1-/zahranicni.aspx?c=A151007_141357_zahranicni_aba

Na tohle jsem já, „řadový občan“, přišel někdy v červnu.

5 0
možnosti

Na tohle jsem já, „řadový občan“, přišel někdy v červnu. A ktereho roku?

Je to zu dobre deset let zakotveno v Schengener Grenzkodex. Jen jsite staty ktere si z EU udelaly dojnou kravu se ho porad nejak nechteji drzet.

0 1
možnosti

V35á19c43l73a31v 49M82a44c52h

7. 10. 2015 21:44

Je to těžké. Národnostní státy nejsou bohužel dlouhodobé řešení a tendence vzniku  větších celků je zřejmá. Na druhé straně, EU zklamala, má kritické chyby a reformovat se nedá. Čím dříve z ní vystoupíme tím lépe. 

Z Rakouska Uherska, RVHP a EU byl asi nejlepší ten první uvedený, kdoví kolik bude dalších.

0 0
možnosti

Váš názor nesdílím. Globalizace se zastavit nedá.

1 2
možnosti
Foto

J51a17n 28P58e51c85h65a

7. 10. 2015 20:45

Kdo nechce, hledá důvod, kdo chce, hledá způsob.

6 0
možnosti

Vážený pane režisére a pane spisovateli, je vidět, že jste skutečně více režisér a spisovatel než filozof, ekonom, evolucionista a současné situaci podle vašich slov moc nerozumíte. Bohužel. Národnostní stát je přežitek minulosti, byly vynikající ve středověku. Ale jistě víte, že i v této historicky dávné době byly tendence k vytváření velikých říší....jako Řím nebo jako Říše velkomoravská a další ukázky....národnostní státy nemají možnost přežití, pouze jako přílepek nějakého většího státu....viz Česko a Německo...nemáme ani kapacity ani dost pracovní síly ani dost vzdělání na to, abychom si to mohli s Němci rozdat.....a tak budeme sloužit.

Kdybychom byly všichni Evropané-jako jsou v USA všichni Američané....nebylo by tomu tak. Myšlenku národnostního státu vám vytesal do mozku jistý Klaus a ten už nedostává peníze z Institutu CATO, protože jim přestal sloužit, přestal fungovat jako hlásná trouba amerických vládnoucích kruhů.

1 16
možnosti
Foto

J98a18n 72P27e89c84h32a

7. 10. 2015 19:01

Máte pravdu, že na rozdíl od vás nejsem filozof, ekonom ani evolucionista. Ale jsem občan této země a mám svůj názor. Vy máte zase svůj.

Víte, mně nevadí slučování národních, chcete-li národnostních států do větších celků. Ve svém výčtu jste zapomněl na Rakousko-Uhersko, k němuž mám z mnoha důvodů velký respekt. Ale vadí mi, když v se v EU začíná rozhodovat právem silnějšího. Jaké mají Merkel a Hollande funkce ve vedení EU? Žádné. Ale chovají se tak, jakoby ji řídili. Protože oni ji de facto řídí. Nějaký Tusk a Juncker jsou jen zasloužilí trafikanti. Tohle už jsme zažili v době SSSR. Já to znovu zažít nechci. Pokud vy ano, nemáme se o čem bavit.

18 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS